Trends Ideas Business Inspiration Future

RÉDUIT Spa

RÉDUIT Spa może być kolejnym ciekawym urządzeniem promowanym przez branże beauty. Dlaczego?

Technologia RÉDUIT Spa rozwiązuje główne problemy tradycyjnych produktów do pielęgnacji, czyli m.in. nieskuteczną aplikację, ograniczone wchłanianie substancji aktywnych, zawartość niepotrzebnych składników i marnowanie produktu.

Jak działa?

CEO firmy, Paul Peros mówi: „nasz rewolucyjny, ultradźwiękowy magnetyczny system zamgławiania tworzy mikrofilm, który jest łatwo wchłaniany przez skórę i wysoce skoncentrowany”. Ot, cała zagadka.

Aplikator tworzy kropelki mniejsze nawet o 50 razy w porównaniu do tradycyjnej mgiełki, dzięki czemu warstwa jest na tyle cienka, że nie pozostawia żadnego osadu na skórze czy włosach.

Oczywiście, oprócz urządzenia należy zaopatrzyć się w produkty pielęgnacyjne. W pojemniczkach, które instaluje się w urządzeniu, znajdują się wybrane, najsilniejsze składniki aktywne bez niepotrzebnych substancji.

Pojemniki nadają się do recyklingu, a odpady produktu są 20 razy mniejsze.

Dostępne są produkty do włosów, ale też skóry.

Rezultaty?

RÉDUIT Spa ma mieć 38 razy lepsze krycie niż tradycyjne zabiegi natryskowe z dodatkowym, wzmocnionym wchłanianiem składników aktywnych. Przy jednoczesnym lekkim wykończeniu.

I najważniejsze – cena.

RÉDUIT Spa to trzy urządzenia: One, One Gold i One Pro. Kosztują kolejno 899 zł, 1,399 zł i 1,099 zł.

Produkty wahają się od 99 do 159 zł.

Oprócz wyjątkowej technologii producenci zadbali także o dobry design urządzenia.

Produkt dostępny na stronie.

references: reduit