Z początkiem października marka Hyundai postanowiła uczcić Hiszpański Miesiąc Dziedzictwa w USA. We współpracy z szefową i kuratorką Muzeum Sztuki Latynoamerykańskiej oraz organizacji nonprofit Art of Elysium, stworzyli 9 instalacji latynoamerykańskich artystów.
Doświadczenie było o tyle ciekawe, że muzeum znajdowało się na świeżym powietrzu, a prace możliwe były do zobaczenia z własnego samochodu.
Angela Zapeda, CMO Hyundai Motor America, powiedziała: ” Wystawa została stworzona w bezpiecznym i wciągającym środowisku, które eksploruje motywację latynoamerykańskich artystów do tworzenia oraz pokazuje wpływ ich dziedzictwa kulturowego na Los Angeles”.
I dodaje: „Dzięki naszej współpracy z Muzeum Sztuki Latynoamerykańskiej i Art of Elysium, mogliśmy wykorzystać ich rozległą sieć , aby pokazać na wystawie prace utalentowanych artystów”.
Credits: https://www.adweek.com/brand-marketing/hyundai-drive-thru-outdoor-museum-celebrates-latinx-artists/
Photo: Clark Studio