Trends Ideas Business Inspiration Future

MIMICA Touch

Polski Instytut Ekonomiczny szacuje, że rocznie w Unii Europejskiej wyrzuca się aż 88 mln ton jedzenia!

Każdy Polak statystycznie marnuje aż 247 kg.

W UK, gdzie zrodził się pomysł, mieszkańcy marnują 7 milionów ton.

Szaleństwo.

Mimica Touch powstało właśnie po to, by ograniczyć marnowanie żywności w domach.

Wszyscy to znamy. Zrobimy większe zakupy, produkty leżą w lodówce i czekają na swój moment. Choć data na etykiecie wskazuje ważność produktu, otwieramy go i jest.. popsuty.

Mimica Touch rozwiązuje ten problem. Wrażliwa na temperaturę etykieta lub nasadka informuje o świeżości produktu. Pomaga także przechowywać żywość w odpowiedniej temperaturze i informuje, gdy zaczyna się psuć.

Docelowo Mimica ma działać na opakowaniach soków, nabiału, a także czerwonego mięsa.

References: mimicalab