Trends Ideas Business Inspiration Future

Luksus na wynajem

Highsnobiety oraz Boston Consulting Group na podstawie przeprowadzonych badań donoszą, że do 2026 roku rynek marek luksusowych będzie złożony w 60% z Milenialsów oraz Generacji Z.

Obie generacje prowadzą styl życia bardzo odmienny od starszych grup konsumentów. Skupiają się na zrównoważonym rozwoju i etycznej konsumpcji w pierwszej kolejności.

Biorąc pod uwagę wyznawane wartości, luksusowe marki wychodzą ze swoją ofertą proponując wynajem swoich produktów.

Duński label Gianni, po zeszłorocznym sukcesie, ogłosił najnowszą propozycję stworzoną w colaboracji z marką Levi’s. Koszty wynajmu outfitu zaczynają się od 55$ od tygodnia do trzech.

W sierpniu, marka Selfridges, także wypuściła pierwszą kolekcję na wynajem. Ceny zaczynają się od 30 funtów. Ubrania można wypożyczyć na cztery, osiem, dziesięć a nawet dwanaście dni.

Brytyjski luksusowy dom towarowy John Lewis także ogłosił w sierpniu możliwość wynajmu mebli w ramach współpracy z wypożyczalnią Fat Llama.

Współzałożyciel Highsnobiety, Jeff Carvahlo, przewiduje, że to właśnie meble mogą zająć miejsce luksusowej odzieży. Carvahlo twierdzi, że artykuły gospodarstwa domowego są aktualnie pożądane, tak jak były tenisówki czy ubrania. Teraz, nawet stolik kawowy może być postrzegany jako przedmiot pożądania.

Credits: https://intelligence.wundermanthompson.com/2020/09/renting-luxury/?mc_cid=ebe4d1b0ed&mc_eid=70c8d5f650

Photo credits: Selfridges