Trends Ideas Business Inspiration Future

Jak luksusowe marki próbują dotrzeć do młodych odbiorców?

Luksusowe marki muszą stale kreować ich pożądanie. Nie jest to proste, gdy obszarem zainteresowań jest grupa milenialsów i generację Z.

Dlatego zaczynają wychodzić z propozycjami, które mogą zainteresować młodych ludzi posiadających na koncie odpowiednie środki.

Louis Vuitton wychodzi z modelem słuchawek the Horizon Earphones, którw mają być „nowymi, przenośnymi towarzyszami pozostając wiernym ponadczasowym wartościom rzemieślniczym Louisa Vuittona, duchowej podróży i wyjątkowej kreatywności”.

Trzeba przyznać, że słuchawki prezentują się całkiem przyzwoicie. Oczywiście, jeśli użytkownikowi nie przeszkadza duże logo.

Opakowane w ciekawe etui ze stali nierdzewnej będącym ładowarką jednocześnie. Wyposażone są w najnowsze technologie zapewniając wysokiej jakości wrażenia dźwiękowe przy jednoczesnej redukcji szumów.

W pełni naładowane mogą działać przez 10 godzin, a energię dostarcza się poprzez włożenie ich do opakowania i jego zamknięcie, co zajmuje zaledwie 40 minut od 0 do 100%.

Poziom naładowania wskazują światełka wbudowane w etui: niebieskie, zielone, pomarańczowe i czerwone.

Cena 1,190 $.

References: louisvuitton.com